Min jobb(iga) vecka

Kanske borde skriva lite här så folk vet vad man har för sig om dagarna.. I måndags var det min enda lediga dag den här veckan. Då blev det fika och mys med Emma, Amanda och Sabina. Underbara tjejer! Fick ett plötsligt och väldigt starkt sug på smörpopcorn så svängde förbi ICA innan jag åkte hem.

Igår jobbade jag dubbelpass. Först 7-14 på nya jobbet och sedan 16.45-21 på det "gamla". Köpte med en cupidosallad och gick till syrran och käkade innan andra passet.

Imorse var jag lagom trött när klockan ringde vid fem. Det var bara att slänga sig upp och ta sig till jobbet. Jobbade dock bara 7-13 så det var skönt. Har varit helt slut efter det, så trött att jag inte ens orkade fika med Amanda. Då är det illa!

Nu är det jobb som gäller till söndag. Jobbar dag imorgon men sen blir det bara kvällspass. Ska bli riktigt skönt att få sova ut lite! Hade tänkt ta det lugnt i helgen men det blir nog utgång på lördag. Imorgon fyller lillerik (Malin) år och det ska firas i helgen. En liten krogrunda har ju aldrig skadat... Börjar inte förrän 16.15 på söndag ändå. "Det är inte bra att dricka varje helg Alicia!", du behöver inte vara orolig mamsen!

Har vräkt i mig smörpopcorn och ostbågar sen jag kom hem. Väntar på att mamma ska komma, vet inte vart hon håller hus. Magen börjar kurra... Haha.

Väntar på bilderna
Mia, se till att hitta sladden nu. ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0