SVERIGE

Känner mig helt död.. Trodde jag kunde jobba hur mycket som helst men det kan jag tydligen inte. Imorgon ska jag först jobba 7-14.30 och sedan 15.45-21.15. Härlig dag! Har inte ens hunnit prova ut kläder till fredag, men det löser sig.

Det var väldigt skönt att få sluta tidigt idag i alla fall, tackade nej till ett kvällspass. Kände att jag behöva vila lite. Har pratat med syster Malin en sväng, massa skratt som vanligt! Twisted sisters var det någon som sa, stämmer bra det.

Fick ett sms
från lilla pylv med om att kortet som jag skickade hade kommit fram och att ängeln var kvar med. Jag skickade ett alla hjärtans dag-kort och skickade med Saknar dig vännen, på fredag ses vi igen! Åh, vad jag längtar!


Haha, hittade en gammal bild! Du fattas mig när du inte är här, älskade du.

Är ledig lördag och söndag, har tagit på mig världens fjuttigaste arbetspass på fredag (11.30-15.00). Men då hinner jag kika lite på stan innan bussen går.

Ikväll har jag haft onsdagsmys med mamsen, eller "lill-lördag" som mamma sa när hon plockade fram vinflaskan. Det blev ett glas till maten och så lite godis till téet när vi kollade på skidstafetten. UNDERBART MED ETT GULD! Hur bra åkt som helst av Sverige, man blir riktigt stolt!

Nu ska jag däcka i sängen, 05.00 ringer klockan...

Godnatt folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0