The Hot Chick

Igår var det all-in, minst sagt. En sjukt rolig kväll från början till slut. Jag och Emma drog in till stan och Red Room runt tio. Träffade på Sarah som man inte har sett på hur länge som helst, jättekul! I alla fall, Sara och Karin kom dit tidigare och drack med oss medan vi inväntade resten. Det blev ett bra gäng som satt där ett tag innan vi drog vidare till Kalas. Där var det full fart. Champange dracks i vip:en, den dansades, dracks och tjoades. Tog tågen till Örbyhus där Malin hämtade upp oss.

Mådde inte sådär jättebra när jag vaknade men efter att ha blivit bjuden på frukost & kikat på The Hot Chick så kändes det lite bättre. Men är fortfarande seg så ställde in dagens utgång.. Skulle ha gått ut på BJ med Amanda, Emma, Sabina m.fl, men känner att jag inte orkar helt enkelt. Måste återhämta mig så att man är pigg när man ska inleda arbetsveckan med ett dubbelpass.

Så ikväll är det myskväll som gäller! Har precis bastat med mamma, underbart skönt! Satt och drack öl och pratade, finaste mamsen. Snart så ska vi kika på Melodifestivalen, har inte sett det någon gång i år faktiskt. Det blir lite öl och annat gott till det, en lugn och bra lördag!

Det enda som
suger idag (förutom bakfyllan) är att Brynäs ligger under med 0-2 mot Frölunda.. Jävla skit.


Det där skulle jag vilja ha ståendes framför mig nu...

Tjingeling ding pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0