Tji fick jag

8-13, endast fem timmar och en halv dags vila... Så tänkte jag innan jag åkte till jobbet imorse. Men precis innan jag skulle börja jobba så ser jag att andra jobbet har ringt. Så nu sitter jag här, i systers lägenhet och ska alldeles strax bege mig till Hasselparken och påbörja dagens andra arbetspass. Myskväll med föräldrarna och pizza, goodbye. Tji fick jag..

Men som sagt,
jag blir faktiskt glad när jag får jobba. Kommer kännas bra i slutet av mars när jag får februarilönen. Har en stark känsla av att siffrorna kommer att göra mig glad..

Btw, jag beställde skorna igår. Lycka! Nu väntar jag på att mina älsklingar ska komma hem. Sen när blev jag skoshopparen nummer ett? Har köpt fyra par nya skor till sommaren, vad hände?

Puss och hej, leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0