We all must go through it sometime

Kan ju säga att jag kom in snabbt på det nya jobbet.. 2,5 timmar efter intervjun så fick jag börja jobba. Det var meningen att jag skulle gå dubbelt men det fick jag inte göra kan jag säga. Men jag klagar inte, det gick hur bra som helst! Carina och Maria som jag jobbade med var riktigt härliga och de boende var så söta så! Lite speciella såklart då det är en demensavdelning, men väldigt gulliga! Så nu har jag två jobb, riktigt nice i tider som dessa. Money money!

Träffade Robin på stan idag när jag käkade lunch och på bussen hem så hoppar MATHILDA på!!! Har inte träffat henne sen....... i somras? Helt sjukt! Satt och snackade hela vägen hem, så himla kul att se henne igen! Kommer bli superbra på lördag ;) Haha..

Imorgon har jag en heldag framför mig (förhoppningsvis). Ska träffa Jocke och Emma på stan på dagen, shoppa och fika lite. Sen på kvällen blir det kanske inflyttningsöl med djurgårdar'n! En rätt lugn fredagskväll alltså, blir att ladda inför lördagen! Drickan är fixad (inhandlas imorgon) och outfiten är näääästan klar. Ska kika efter lite schysta smycken imorgon. Kanske lite kläder med...

Dags för sängen! Ska upp "tidigt" imorgon, runt tio.

Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0