Wohow

Ojdå, här rullar dagarna på.. Lördagen var väldigt bra, fullt ös och 1000 kr fattigare på kontot (typ). Men roligt hade vi! Mådde lite halvbra dagen efter bara, något tungt att åka till jobbet...

Idag är jag HELT ledig, första gången på en vecka nu. Igår jobbade jag inte men var in till jobbet och fick delegering. Så nu får jag ge mediciner (utom insulin) till mina tanter och gubbar. Mer ansvar, kul!

Sitter här och är helt slut, har precis storstädat mitt rum. Våtdammat, dammsugit och torkat golven, torkat av alla listor och över dörrarna, tagit in kläder i garderoben, tagit ner tvätt, slängt skräp osv.. Så himla skönt nu när det är färdigt!

Det var lite vardaglig uppdatering, kommer lite "roligare" inlägg snart. Har slängt över lite bilder från mobilen.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0