Ankomsten

Jag älskar Göteborg! Det var iofs inget nytt men det bara förstärks varje gång man är här. Längtar tills jag flyttar hit, till denna underbara stad alla goa gubbar!

 I alla fall, igår så mötte min vän Svennis upp mig på stationen. Vi körde hem grejerna till Malin och sen blev jag bjuden på mat. Riktigt trevligt! Vid halv nio var jag hemma igen och kollade på handboll medan jag väntade på syster. Efter nio kom hon hem och då blev det kramkalas och filmmys! Popcorn, chips, godis och läsk hade hon med sig, man blir riktigt bortskämd här.. Sen så har Ylva bakad blåbärspaj till mig också, life is good!

Nu sitter jag i Malins rum medan hon är i skolan. Skull egentligen ha följt med imorse men var helt slut och behövde sova lite.. Men nu ska vi mötas upp och spana in skolan och staden. Mys! Äta lunh på något härligt ställe och bara njuta av denna underbara stad. Men först så ska jag försöka gå till Avenyn, ska bli intressant.. Som tur är så vet varenda en här vart det är så fram kommer jag i alla fall.

I eftermiddag så åker jag vidare till Trollhättan och YLVA! Längtar, längtar, längtar! Ska äta ute och bara mysa. Imorgon blir det att kika på lägenhet med henne och Markus och sedan bio på kvällen, lovely!

Nej, tänderna ska borstas och kläderna ska sättas på. Off we go!

Heddå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0