BDB = Nostalgi

Har suttit och kollat igenom en massa bilder på min bilddagbok. Har varit medlem sen 2006 så det finns en hel del minnen där. Flera bilder har jag redan lagt upp här, från en massa "fjortisfester" och liknande. Man var allt en riktig liten busunge när man var liten... Men jag är ändå glad för allt jag har gjort, har fått en hel del underbara minnen och vänner för livet.

Har egentligen inget vettigt att skriva. Jobbar bara lördag kväll denna vecka så ska bara ta det lugnt nu. Fick ett sms om att min jeansjacka finns att hämta ut i Björklinge, wiho! Jag kommer bli så snygg i vår/sommar så! Haha.. Måste säga att jag har fått grejer sjukt snabbt från H&M, stort plus! Men nu är det färdigshoppat därifrån... Har shoppat så mycket nu den senaste månaden, bara från H&M så blev det:

5 linnen
2 koftor
1 top
2 par skor
2 par trosor
1 par örhängen
1 jacka (jeans)


Och i Göteborg blev det som sagt en klänning, en kjol och ett par skor till.. Behöver nog inga fler skor till sommaren i alla fall. Det skulle vara ett par vita tygskor som jag aldrig hann köpa förra året (då det tog slut). Men vi får väl se, har ett par andra skor som jag är väldigt sugen på. Eller två par... Urk! Varför kan jag inte vinna några miljoner på lotto för? Kanske borde börja spela först..

Över och ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0