Dag två av två

Jises, hur ska man orka? Tur att man är ung som de på jobbet sa igår.

Igår firades Linus. Det var jag, Emma, Amanda och så 16 killar ungefär. Härligt! Mat på Texas Longhorn och sedan vidare ut. Tyvärr splittrades sällskapet då några gick till BJ. Men vi tjejer, Linus, David, Jonas, Marcus och några till av killarna som jag inte minns namnet på gick först till Terassen och avslutade sedan kvällen på Etage. Helvärd kväll! Fick sällskap på bussen hem av Patrik och Eric som jag fick öl och kebab av. Mycket uppskattat!

Och nu är det bara att ladda om.. Knutfest i Österby ikväll. Åker om en timme, så nu gäller det att sätta fart. Packa grejer, vin (usch...) och bestämma vad fan man ska ha på sig. Lutar åt lite tomtemor (man ska klä ut sig), ska ta med en träslev också tror jag. Aja, det visar sig.

Nu kööööör vi, igen.

Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0