GO GO GO BRYNÄS TIGERS!

Nyår blev lyckat. Massa god mat och vänner, vi blev ca 17 st. Sånghäften fixades och vi tjejer skrålade för fullt så att killar till sist drog på musiken istället. Förstår inte varför... Roligt hade vi i alla fall och jag är riktigt taggad för 2010!

Imorse åkte syster Malin och Samuel hem, riktigt tråkigt.. Tur att jag har andra syster kvar hemma, så blir det inte lika tomt.

Ikväll blir det att ta det lugnt. Sitter bänkad nu, HV71 - BIF. Än så länge står det 0-0, men vi har inte börjat så bra. Jag håller tummarna stenhårt för att det blir tre poäng ikväll. Det skulle jag kunna leva på länge, att ha spöat serieledarna. Lite senare ska jag och päronen fixa tacos, hur gott som helst! Mamma frågade efter förslag och jag tvekade inte många sekunder. Mums!

Bilder och annat stuff kommer lite senare.

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0