Hola fjolla

Ja, då var den hektiska, fullspäckade och väldigt roliga helgen över.

Lördagen var riktigt rolig. Började att dricka med Ida, Sara och Malin hos Elin. Där sedan klädde vi på oss tomtegrejerna och Ida kanindräkten och så gick vi ut på bruket. Mötte upp resten av tomtegänget, en yesdroppe och B2. Jag och Ida tog en och ett halvt varv runt bland alla människor som stod och kollade med.

Sen drog vi
tillbaka till Elin och fortsatte dricka. Alla grabbarna kom och gjorde oss sällskap sen. Det spelades ölspel, jag storförlorade på bussen som vanligt... Förstår inte! Efter ett tag gick vi vidare till Folkan och "riktiga" festen. Där var nästintill alla utklädda, hur kul men läskigt som helst. Blev kramad av någon Teletubbie som visste vad jag hette och vart jag bodde. Själv så har jag ingen aning om vem den otroligt långa snubben var.. Hm, fick ett namn i alla fall. Får ta och kolla upp det.

Det dansades en hel del och Maajk stod för kvällens vurpa, mitt på dansgolvet! Knappen flög all världens väg, precis som Maajk. Tror att tomtefar var lite rund under fötterna.. Riktigt rolig kväll var det i alla fall och man fick skjuts till dörren av snälla Lennart! Underbart.

Klockan halv tre
var det dags att åka in till jobbet och jobba. Men det gick bra, tog det lugnt på lördagen faktiskt. Idag har jag också jobbat, men nu är jag långledig!

Oj vad långt
det här inlägget blev. Ska ner och äta lite. Sorry för tråkig blogg, lär bli roligare på onsdag då jag drar till Göteborg och Trollhättan. Längtar!!!!

Tjiingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0