Laser, vapen och svordomar

Imorse när jag vaknade och kikade på termometern så var det nästan så att man trodde att man hade vaknat upp i Antarktis. -25!!!! Helt sjukt, när hade vi det så kallt senast? Och kallare ska det bli tydligen, fy fan. Jag går i idé, nu.

Var som sagt på stan idag. Shoppade lite medan jag väntade på mina tjejer. Blev en bh och skor (höga svarta uggs, fula men så jävla sköna!). Lunchade (och fikade) med Amanda och Emma på vårt älskade Wayne's. Där rörde vi oss inte utåt förrän vi verkligen behövde. Jag och Amanda åkte vidare till Svartbäcken och lirade lasergame med hennes Johan, småbröder och kompisar till dem. Vi var ett gäng på 11 pers som sprang runt med västar och laservapen. Hur kul som helst! Jag var såklart sämst av alla men bra roligt var det ändå. Något som absolut ska göras om!

Fick ett samtal från jobbet idag också, så det är bara att åka till jobbet imorgon bitti. Dock är det bara ett kort pass, 7-13, så det är skönt. Sen så ska jag nog leka lite med Sara. Skoj skoj!

Är faktiskt lite trött nu, kanske ska försöka lägga mig i tid för en gångs skull...

Ska försöka bli lite bättre med bilder, promise!

Tjing ding pling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0