Liten toa + lång människa + skakig bussresa = kaos

Då är man snart framme. Endast 40 minuter återstår av de 6,5 timmarna som det var från början. Syster jobbar till nio så min vän Svennis kommer och hämtar mig. Sen blir det pizza och hänga lite tills syster slutar. Har inte ätit något förutom naturgodis och en cola på bussen men är konstigt nog inte hungrig. Fast en pizza slinker alltid ner. ;)

Har gått på toaletten två gånger nu (den där jävla coca colan!) och det var minst sagt en intressant upplevelse. Världens minsta toalett och särskilt för mig som är lång och lika smidig som ett kylskåp. Sen så guppar det av något otroligt längst bak. Man lämnar nästan toaringen när man sitter ner. Haha, nej men nästan. Åh nej, börjar bli kissnödig igen... Vill inte klämma mig in där! Men som sagt, alla upplevelser är ju bra på sitt sätt. Eller?

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0