Love you sis

Fick en extra dag här i Göteborg, jag klagar inte! Blev lite sovmorgon för min del idag, träffade på en trevlig granne till Malin uppe i köket när jag fixade frukost. Sen så kom Malin hem från skolan och så gick vi till Läppstiftet, en byggnad där man kan åka högst upp och se ut över staden. Hur fint som helst! Tog en sväng till Nordstan efter det, shoppade lite på Indiska och tog en spårvagn hem.

Nu har vi vilat lite, Malin sussar fortfarande. Tänkte börja med maten snart, köttfärssås och spagetti. Gott va Amanda? ;) Vi ska bara mysa ikväll, prata lite och så ska jag färga Malins hår. Riktig systerkväll!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Amanda

ÅH, vad gott! Själv har jag ätit kött och potatisgratäng i 3 dagar!!

2010-01-25 @ 20:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0