Nu ska jag leva livet

Idag har jag jobbat kväll, skrattade så jag grät med två tanter och Nadina (kollega). Den ena tanten sa den ena tokiga saken efter den andra och man kunde inte annat än att skratta. Tillslut så satt vi alla fyra och skrattade tills vi inte orkade mer.

Den närmaste veckan kommer bli väldig rolig, men väldigt intensiv. Mycket som ska hinnas med, men allt är bara roligt så jag ser verkligen fram emot det. För att göra den enklare för er och mindre rörigt för mig själv så kör jag helt enkelt en "lista":

Torsdag (imorgon):
Jobba kväll, händer inte så mycket mer.
Fredag: Jobba till runt nio, sen fixa mig och gå direkt till stan och fira Emmas Linus. Blir ett sällskap på ca 20 pers som ska käka och sedan gå ut. Skoj!
Lördag: Ledig! Knutfest i Österby med brudarna. Ska bli roligt, blir kanske att klä ut sig med!
Söndag: Jobba kväll.
Måndag: Jobba dag.
Tisdag eller onsdag: Åker till Göteborg! Hälsa på syster och lite annat folk. Ska även sova hos Ylva ett par nätter i Trollhättan. Min älskade vän som jag saknar något enormt! Längtar så att jag spricker nästan! :) Får se hur länge jag blir kvar på västkusten, men runt en vecka i alla fall. Ska bli skönt att göra något annat än jobba. Man måste ju leva också. "Live life while you're alive" så att säga.



Hasta la vista, baby



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0