Saturday night out

Varför blir man bakis? Tänk om man kunde dricka utan att känna någonting alls dagen efter. Fast nja, är nog rätt bra att man får sig en känga så håller man sig borta ett litet tag i alla fall.

Efter jobbet så åkte jag och Linda hem till hennes nya lägenhet där jag fixade mig. Drack vin och fick skjuts av snälla storasyster ner på stan. Mötte upp Amanda, Sabina, Johan, Knudsen och ett gäng grabbar innan vi drog in på Kalas. Det sjöngs för Sabina, det dansades och dracks, och så blev det "efterfest" hemma hos Öbergs. Lånade Viktors säng och sov i den, hur skönt som helst!

En helbra kväll och jag fick dricka min favoritdrink igen, orgasm! Muuums. Lite bilder blev det med. Jag som alltid försöker hålla mig undan...


Jennifer, födelsedagsbarnet Sabina och jag



Det sjöngs som sagt...



... rejält!

Har varit i Lindas lägenhet och fixat lite idag. Blev att äta söndagsmiddagen på golvet med en resväska som bord. Gick fint det!

Baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0