Sverige - Schweiz

Det blir ett snabbt inlägg med säkerligen en massa stavfel idag då hockeyn snart drar igång igen.

Har blivit en del hockey på senaste helt enkelt. I söndags natt, 03.00, så kikade jag på semifinal 2 i JVM där Sverige mötte USA. De flesta vet hur det gick (5-2 till USA), riktigt trist.. Men ännu tråkigare är att Rundblad ska få så mycket skit. En lite grabb i början av sin karriär, klart att man gör misstag?

Igår så var jag hemma hos Sara och myste lite. Vi kollade på Brynäs - Modo med hennes pappa och älskade Brynäs vann!!!!!!!!!!!!!!!!!! En jävligt viktig match och tre viktiga poäng gör att vi nu har 6 poäng ner till Modo. Underbart! Vi käkade lite glass med varma hallon, kaka och pepsi. Nice nice! Bra kväll. :)

Nu sitter jag och kollar på Sverige - Schweiz. Tredje perioden ska precis börja och Sverige leder med 10-4. Spännande? Nja, men underhållande!

Blev inringd imorse
klockan halv sju så det blev att jobba 7.45-16 idag. Money.. Men imorgon är jag ledig och då blir det en heldag i stan. Vad gör ska hitta på då får ni veta imorgon.

KÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0