Utgång i Götelaborg

Dagarna hos älskade pylv i Trollhättan gick alldeles för fort... Men vi hann med en del ändå. Filmen var sådär, blev faktiskt lite besviken även om den var spännande. På vägen hem så skulle vi skoja lite med killarna men de förstod inte det så det gick inge bra. Haha.

Tack Ylva för allting! De mysiga frukostarna och middagen med tända ljus, våra övertröttsattacker då vi skrattade åt allt och alla. "Who let's the säls out?", "Jag brukar bara göra såhär *pang*", "Varför gör du på detta viset (med rörelserna självklart)" Haha.. Älskar dig underbara vän.

Igår så åkte jag tillbaka till Göteborg. Syster mötte upp mig på stationen och bjöd mig på lunch i Nordstan. Efter att ha gått lite så bjöd jag henne på fika på avenyn innan vi gick hem till henne. Sen blev det middag och förfest Anna och Karin. Jättetrevligt! Vi gick ut på ett salsaställe, "Rio rio". Blev en heltrevlig kväll och bra mycket dans. Självklart inhandlades det obligatoriska fyllekäket av mig, Malin och Samuel. Donken på avenyn blev det, ruskigt gott!

Idag så har vi bara tagit det lugnt. Samuel drog hem för ett tag sen och snart så blir det systermys. Pizza, glass, fruktsallad och så en film till det. Underbart! Åker troligtvis hem imorgon, tråkigt...

Är fortfarande i ett lyckorus efter Brynäs seger mot Djurgården igår. 4-1!!! SÅ JÄVLA BRA!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0