Vad har jag gjort?

Ojdå, nu blev det ett lite för långt uppehåll igen.. Så nu kommer det en snabb uppdatering:

Fredag:
Utgång med Amanda. Förfestade på Robins kontor med lite grabbar och en tjej. Jättetrevliga hela högen! Jag och Amanda hade lite svårt att ta oss därifrån. "Vi går kvar över, nej halv, äh det räcker ju om vi är där prick". Då vet man att förfesten är lyckad, hehe. Vi gick i alla fall vidare till Kalas och avslutade kvällen med att fyllekäka på Max. Underbart!

Lördag: Jobbade 13-21.15. Så det hände inte så mycket mer den dagen.

Söndag: Work again, bara 7-11 den här gången. Tror inte jag gjorde så mycket mer på eftermiddagen, kommer inte ihåg om jag ska vara helt ärlig..

Måndag: Jobba, jobba, jobba.. Trodde jag skulle få sova ut lite då jag jobbade kväll, men icke. Klockan kvart över åtta ringer min kära mor och påminner mig om att jag måste UT och NER i KÄLLAREN för att slänga in ved. Urk... Var bara att dra på sig uggsen och dunjackan och ut i kylan.

Tisdag: Följde med syster in till stan och kikade på tre olika lägenheter. Blandad kvalité om man säger så, vi håller tummarna för att den sista blir hennes! Jättefräsch etta med fint badrum och uteplats. Sen blev man bjuden på lunch på Ken's Pizza. Ett ställe vars pizzor var större än Pinocchios (!!) och mycket godare! Synd att det ligger ute vid IKEA bara.. Efter att ha smält i sig 2/3 av pizzan så åkte vi vidare till IKEA och handlade lite. Sen så var det dags för mig att jobba igen.

Idag så ska
jag jobba kväll igen, jobbar alla dagar förutom lördag den här veckan. Men nästa vecka så blir det semester, då ska jag ner till Göteborg och Trollhättan. Hälsa på syster och Ylva samt träffa massa annat folk. Längtar!!

Nu ska jag
äta frukost.

Tjing pling

Kommentarer
Postat av: Emma

hallå på söndagen var du ju med oss!!!!!! har du glömt det?! HAHAH

2010-01-13 @ 11:36:17
Postat av: Alicia

HAHAHAHA, ja det hade jag :D haha, illa!!!

2010-01-13 @ 11:58:49
URL: http://thesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0