Första intrycket

Ville bara skriva ett par ord om första intrycket av familjen som jag ska bo hos i 10 månader. Vi pratade över Skype idag och jag kan inte säga annat än att jag är lyckligt lottad. Vilken underbar familj! Pojkarna är ju för härliga! Jack (den äldsta, 7 år) ville visa sin glugg och spela piano för mig, Luke (5 år) vinkade så glatt och berättade att han gillar att spela Wii och lille Alex (3 år) var blyg i början och gömde sig för att mot slutet krypa upp i mamma Vals knä och kika på Majsan. Tog upp henne och visade dem, Alex som är rädd frågade om hon var snäll. Så himla söta! Mamma Valerie verkar hur härlig som helst och deras nuvarande aupair Maria, som är svensk och som jag mailar med, är jättegullig! Åh, allt känns så bra! Vill att det ska bli september nu!!

Ikväll ska jag lira bilbingo med Sara, Elin och Malin. Lär duscha och klä på mig tills dess.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Bettan

gud så mys de låter :)

saknar dig Sally

jag letar också familj, har en i Cork som är intresserad.. men jag blir nog bara där 3 månader isåfall =) vars skulle du nu igen? =)

Saknar dig <3

2010-07-06 @ 09:48:59
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0