IRLAND SEPTEMBER - JUNI

Nu är det spikat!!!!!!!! Runt den 5:e åker jag, helt galet! :D Längtar som bara den!

Haha, mamma satt och frågade vad alla i familjen som jag ska till heter.

Mamma: Barnen då?
Jag: Jack, Luke och Alex.
Mamma: Det var lätt att komma ihåg! Jack, Luke och Alice!

Hon är bra söt hon mamma...  Ska skypea med familjen idag kvart över ett. Lite nervös är jag men ska mest bli roligt att få se dem och att de får se mig. Pojkar frågar tydligen hur många "sleeps" det är tills de får se mig. Så söta! Verkar vara en helmysig familj och jag är så glad att de valde just mig av alla som sökte. :)

Nu är det
dags för frukost, är själv hemma hela helgen. Uuunderbart kan jag lova!

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0