Nightmare

Bara tre dagar kvar, sen är det helg! Har tagit på mig ett extrapass imorgon så kommer jobba från sju till kvart i eller kvart över nio... Håll uuuuuuut Alicia. Tur att man har mycket kul att se fram emot, bland annat att syster kommer hem från Göteborg! Då blir det kramkalas!

Igår drog jag till Ön direkt efter jobbet. Gasade som fan hem, bytte om, sminkade mig och drack öl i bilen på vägen upp. Det kallar jag effektivitet. ;) Blev en trevlig men lugn kväll. Fick cider från någon snubbe med, tack sa jag! Somliga var fullare än andra *host* Häggan *host*, men men.. Det har ju sin charm med, haha. Så kul att alla brudarna var samlade, var ett tag sen nu.

Nu blir det frulle á la Alicia, det vill säga äggmackor och gröt! Mums! Bjussar på en skön låt innan jag drar. Enjoy!



Ha det king, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0