Tröttmössa

Sov elva timmar inatt, kommer inte ihåg när jag gjorde det. Riktigt skönt!

Jobbade denna helg men har ändå hunnit med lite annat kul. I lördags så åkte jag till Ottars och kollade på fotboll med Elin. Man blir lite sugen när man står på sidan och kollar faktiskt... Sen åkte jag vidare till jobbet och vid åtta kom Sara och gjorde tanterna sällskap tills jag slutade. Efter jobbet så förkrökade och fixade vi oss i syrrans lägenhet innan vi gick vidare till stan och Skeppet. Ölade med Robin, Gunnar och några polare till dem. Blev Kalas till slut, skitställe men blev roligt ändå. Anna och Lelle var där med med ett gäng grabbar. Höjdpunkten var Gunnars dans till Rise up, kunde knappt stå upp för att jag skrattade så mycket. Och självklart nattmålet på Max vid halv fyra. Guld!

Idag är jag
ledig, skönt! Ska inte göra något vettigt alls, kanske följer med in till stan en sväng. Ska köpa ett fotoalbum som jag kan ha med till Irland med en massa kort på mina nära och kära.



Tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0