Att åka vilse i Uppsala...

Igår satte jag verkligen mina körkunskaper på prov efter jobbet. Skulle åka till posten och hämta mitt körkort. Först åkte jag till Kungshörnet eller vad det nu heter. Åkte igenom hela smeten på vägen dit, lyckades hamna i fel fil så fick virra runt lite innan jag kom dit jag skulle. När jag väl hade irrat runt där i en halvtimme så säger en kille att skiten flyttade för ett halvår sen. Suck sa jag och åkte vidare. Självklart så överskattade jag min förmåga att förstå vägbeskrivingar (som vanligt) så jag hittade självklart inte stället. Åkte runt i säkert en halvtimme mitt i stan, fram och tillbaka, innan jag parkerade vid Max och ringde pappa. Till slut så kom jag fram och fick mitt körkort! Sitter bra fint i plånboken kan jag lova. ;)

På kvällen blev det tjejmys hos Kritan med Malin och Elin. Tacos, vin, godis och kortspel, hur mys som helst! När jag var hemma igen så kom Sara över en sväng och pratade lite. Var bra trött när jag la mig kan jag lova, en lång men rolig dag!

Bye bye honey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0