Can't wait!!!

Då har ännu en helg passerat. Tre dagar med jobb, vänner, vin och god mat. Nu är det dags för en ny vecka, full med massa skoj! Träffa människor jag inte har sett på länge, jobba och fira midsommar såklart! Ser verkligen fram emot denna vecka. Ska även prata med min förhoppningsvis blivande värdfamilj i veckan. Helt sjukt att jag förmodligen drar snart, så länge som jag har snackat om det! Så skönt att jag verkligen kommer iväg. Kommer bli ett minne för livet. :)

Finns inte så mycket mer att skriva. Har rensat ur hela min garderob. Två stora plastsäckar + en till (och då är jag inte ens klar med smycken och annat) fulla med kläder, skor och skärp har jag lagt undan för att sälja. Hittade kläder som jag glömt bort att jag hade, bland annat ett snyggt rockigt linne! Blir att återinviga det snarast!

Kanske ska försöka
lägga sig någorlunda "tidigt" idag. Inte så lätt när man är ledig imorgon..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0