Kuggad

Yes, hade det varit den riktiga uppkörningen idag så hade jag kuggat. Men det känns skönt att veta hur det går till, nu vet jag vad jag har att vänta mig när det gäller "på riktigt". Bästa Pappa ringde för ett liten stund sen när han hade kommit i mål efter att ha sprungit Blodomloppet. Så stolt! Han kan min pappa. :)

Sen när blev jag en sådan killtjusare? Helt seriöst? Har aldrig haft något större intresse tidigare *host* men nu jävlar. Hörde glassbilens signal och begav mig neråt för att be honom åka vidare. På vägen ner så ser jag att killen som kör är riktigt het så vad gör jag? Jo, jag grabbar tag i närmaste tjugolapparna (mina) och springer ut och köper tre liter vaniljglass... Killen bjuder in till ett samtal och försöker spinna vidare, men Alicia Karlsson ler och svarar och avslutar samtalet. Vad fan? Måste en snygging komma inrullandes som på beställning när man är sjuk och äcklig? Suck..

Aja, nu ska jag plugga lite teori och njuta av tanken att jag är ledig imorgon. Hoppas det blir lika fint väder då så kan man ligga ute i solen och plugga. Nahajs!

Pösspöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0