Ölhäng @ O'Connors

Ja ni... Det där med att ta det lugnt en lördagskväll verkar inte riktigt vara min grej. I alla fall inte när jag säger att jag ska göra det. Det började med att Sara och Linus kom över. Sara och jag drack lite och det slutade med att de skjutsade in mig till stan. Där blev det O'Connors med först Niklas och Sebben. Sen gick Sebben och syrran och Karin kom dit. Blev en trevlig kväll men man mådde som man förtjänade igår. Var tungt att sätta sig på bussen till jobbet...

Men jag överlevde och idag är jag ledig = slappa all day long. Sjukt skönt. Blir tre långa arbetsdagar denna vecka. 7-16, 13-21 och 8-21. Men lika glad för det är jag, I need the money.

TJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0