Wöhow

Det kändes som att dagen igår aldrig tog slut, på ett bra sätt! Full fart från morgon till kväll... Jobbade 8-13 sen mötte jag upp Emma och Amanda på stan. Shoppades lite och sen blev det fika/lunch/middag på Barista. Emma åkte hem och jag och Amanda gick till Magnussons och tog en öl med Niklas och Johannes. Sen blev det en sväng till Andreas innan jag åkte ner på stan och krogen. Tog några öl på Bullit med Niklas, Johannes, Tony, Adde och Marie. Riktigt trevligt! Var duktig och åkte hem vid tolv, var lagom trött efter att bara ha sovit tre timmar den natten..

Idag blir det
jobb 16.45-21, sen så slaggar jag nog i syrrans lägenhet. Får la se..

Dags för frukost och bestämma kläder för helgen!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0