Avatar 3D

Igår jobbade jag hela dagen. Började med att ha köket på morgonen, fixa frukost, kaffe och mediciner till 18 pers. Det var fullt fart kan jag lova! När jag gick av första passet vid ett så gick jag hem till syster som bjöd på finkäk, korv och makaroner. Sedan blev vi lite godissugna så jag sprang över till 7-eleven och köpte lite choklad och salta bilar. Mums! Kvällen gick bra den med, lite jobbigt med snöstormen när man skulle gå till stationen. Skitväder... Tycker att det räcker med snö nu, ge mig vår och sommar!

Började denna dag men en skön sovmorgon! Tacka nej till att gå upp klockan fem och jobba till tre.. Sure, det är pengar men skulle jag tacka ja till alla pass så skulle jag gå in i väggen ganska så snart. Så ska ner och äta frukost snart och börja förbereda lite inför kvällen. Biomys med mamsen, mat och Avatar! Min fina mamma.



Heddå heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0