En piercing rikare

Nu är den gjord, piercing nummer fyra! Det blev en industrial och jag är hur nöjd som helst. Trodde dock att den skulle göra mindre ont än vad den gjorde, var lite kaxig när jag satte mig i stolen... Men som sagt, det är bara en skön smärta! Nu känns det inte så mycket, dunkar lite men annars ser det bra ut. Pelle (piercaren) sa själv att han var riktigt nöjd med den så det känns ju extra bra. 38 mm är staven på (!!), hellre lite längre än för kort nu när den ska läkas. Jag är rädd att jag aldrig kommer sluta pierca mig... Kommer sluta upp som en vandrande plåtburk snart. ;)

Efter piercingen så fikade jag, Amanda och Emma på Barista. Mumsigt! Emma åker till Miami på tisdag så det kanske var sista gången man såg henne innan dess... Tråkigt!

Ikväll är det
utgång som gäller! Emma kommer hit och sen drar vi vidare till stan. Får se vart vi vill och kommer in någonstans. Björn Rosenström är på Kalas, sjukt mycket folk men vet inte om det är värt att köa om man kanke inte ens kommer in. Annars kanske det bli VIP och beställa en drink av Amanda.

Nu ska jag
i alla fall fixa till lite. Äta en paj och börja med sminkningen, urk.. Slänger upp lite bilder på min nya älskling!




Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0