Etage och kebab

Toppenkväll igår, verkligen! Började med förkrök hos mig med Elin, Ida, Häggan, Soffan och Sara. Sen drog vi alla vidare (utom Sara) till Uppsala och Etage. Bussresan in var riktigt skoj, åkte med Charlotte, Sarah, Stoffe och några till. Galet, galet.. På Etage var det lite lagom med folk, det blev en del dans och så skulle egentligen jag ha sjungit kareoke. Som tur var så hann vi iväg till Mariannes innan de ropade mitt namn. Käkade världens, VÄRLDENS, godaste kebab. Sjukt gott.. Blev lite förvirring där ett tag när klockan ställdes om. Som tur var så gick bussarna "som vanligt" så vi kom hem. En riktigt bra kväll som sagt, härligt att läbytrion var samlad! :)


Att man aldrig lyckas hålla sig borta från vimmelfotografen... Urk! Ida, jag, Sarah, Häggan, Charlotte och Stoffe på Etage.

Nu ska det
hämtas paket och kanske ätas pizza.. Men blir nog något som mamma lagar istället, om man har tur.

Tjing tjong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0