LEDIG!

Vad gör man när man är ledig, en måndag dessutom? Har sovit ut ordentligt, ätit en rejäl frukost och kollat på film. Kanske ska ta en promenad och träna lite? Ja, det låter bra! Behöver rensa tankarna lite, snurrar alldeles för mycket just nu. Vet inte vad och hur jag känner längre, vilken röra..

Idag saknar jag
min vän pylv extra mycket, kan bero på att jag kikade på sagan och konungens återkomst imorse. Kommer ihåg när jag, ylva och mamma såg den på bio. Jag och Ylva skrattade varje gång vi såg "potatisen", en riktigt ful jävel. Haha..

Nej ni, dags att röra på fläsket kanske. Eller? Hmm..

Hejdåhej!

Kommentarer
Postat av: to my dearest Sally

underbara du <3

saknar dig med, kommer inte ihåg vad det var nu.. men igårkväll så såg jag nånting på tv och jag vart bara "åååh.. Alicia"

synd att jag inte kommer ihåg vad det var :)

Älskar dig vännen min <3

2010-03-15 @ 17:55:35
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0