Nya piercingar på gång

4 dagar och 22 timmar sen var det jag skrev här sist.. Som ni säkert har förstått så blev det fullt ös på båten. Tre tjejer och kanske 16 killar var vi, ett riktigt stort gäng. När vi kom hem så gick vi vidare på någon fest i Österby och sen så fick jag skjuts hem av Sara. Skönt! Mådde inte så bra dagen efter, men det var bara att bita i det sura äpplet och åka till jobbet...

Annars så har det inte hänt så mycket. Har jobbat söndag till idag då, jobbar ikväll och sen är jag ledig fredag-söndag. Hur skönt som helst! Bokade tid på Darkwell igår så imorgon 13.00 är det dags för nästa piercing! Troligtvis blir det en industrial, han trodde att den gick att göra på mig. Örat måste vara byggt på ett speciellt sätt så att det finns tillräckligt mycket plats uppe och nere där staven ska sitta... Om det inte går så blir det en rook istället, den kommer jag göra oavsett... Längtar!


Industrial, som jag har lagt upp här förut.


Rook, som blir nästa piercing efter industrial.

Nu ska jag
göra lite gröt och äggmackor och kolla på en film. Älskar att ha mycket tid nu på morgonen!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: mia

snyggt!! :)

2010-03-25 @ 20:09:34
URL: http://miawestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0