Catching up

Lördagen var stört bra. Förfest hos Elin och Erik med lite folk, vidare till Tierp och möbeln. Det dansades, dracks och jag buggade (!!) med en som var sjukt bra. Jag kunde ingenting så vi skrattade mest, kul hade vi. :)

Mitt jobbschema brukar
vara ganska populärt då mina vänner då vet när jag kan hitta på saker och ting. Väldigt praktiskt tycker jag! Såhär ser veckans schema ut:

Måndag: 7-16
Tisdag (idag): 7-13
Onsdag: LEDIG!
Torsdag: 15.45-20.46
Fredag: 13-20.45
Lördag: 15.45-20.45
Söndag: 15.45-20.45

Imorgon är jag som sagt ledig så då ska jag in till stan och käka med Milan! Har inte sett den karl på evigheter så det ska bli riktigt kul.

Snart är det dags att parkera arslet i soffan. Dating in the dark och House ska det ses på! Kanske blir en smörgås och te till House med, mums!

Tjing pling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0