Friday

Lyckades hålla mig borta från krogen igår, starkt jobbat av Alicia Karlsson! Istället åkte jag på fotboll med Häggan, Elin, Sara och Mickan. Kollade när damerna tog sin sjätte raka seger när de vann mot Danmark med 2-3. Sen blev det en drive-in på Max, stackars killen i luckan.. Ny på jobbet, stressad och med en Alicia tjoandes i mikrofonen: "HOOHOO?" Men det löste sig bra tillslut, jag och Sara fick våra leksaker till Maxboxarna också! Haha.. Sen åkte alla utom Mickan hem till mig och hängde lite. Skip-bo, yatzy, snacks och jag fick ta min efterlängtade öl. Mums! Helmys kväll med underbara vänner, I like!

Vaknade av världens
smärta i magen idag, mindre skönt.. Nu har det dock gått över så nu kan man äta frukost!

See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0