Godmorgon!

Jag bara älskar att ha mycket tid på morgonen! Sovmorgon, ingen stress, stor frukost... Underbart! Sitter och lyssnar på lite U2 och klurar på vad man ska ha för kläder på sig idag. Varmt är det i alla fall, puh! Men molning, hmm.. Aja, något hittar man väl.

Har bestämt mig för att INTE se Terror on Elm Street... Kommer vara själv hemma i helgen och att sova ensam i vårt stora hus är läskigt nog som det är. Men någon gång ska jag se den, verkar grym! Fan att man ska vara en sådan chicken...

Då var ännu ett meningslöst inlägg avklarat. Fattar inte varför folk fortfarande läser. Lite mer bilder blir det ju nu iofs när jag har skaffat ny kamera. Nåväl, det är kul att ni är kvar!


Funderar på att inviga de nya jeansshortsen idag.. Hmm..


Över och ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0