Sjukling

Ajajaj... Jag blir så jävla irriterad när folk skriver "hej-det-är-så-synd-om-mig-inlägg" men nu måste jag få skriva ett just sådant. Igår firade vi Amanda, käkade på Dragon Palace och drog sedan vidare till BJ. Men jag åkte hem kvart över tolv då jag mådde skit rent ut sagt. Har haft feberfrossa och yrat hela natten och har världens värk i hela kroppen. Orkar inte!!! Har inte tid att vara sjuk nu, fuck.. Skulle egentligen ha jobbat idag men ringde och sjukanmälde mig. Så idag blir det soffläge hela dagen... Too bad att teven inte funkar, såklart...

Aja, det var trevligt att träffa Amanda, Emma, Jennifer, Sabina och Robin igår! Önskar bara att jag hade varit frisk och haft en sjukt rolig kväll. Men men, that's life...

Mors dag idag med, älskar dig mamma!

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0