Svante, my love

Helgen var bra. Fredagen var trevlig och spårade i slutet. Men fram tills dess så var det en riktigt lyckad kväll! Mysiga arbetskamrater, vodka och prat. Lovely! Blev en sväng till drumboy på dagen med, trevlans.

Resten av helgen var lugn. Elin kom över en sväng på lördagen och sedan myste jag till det med räkmackor och cider. Mumma!

Idag träffade jag
Amanda på stan. Satte oss på Wayne's i solen, hur härligt som helst! När hon åkte vidare till Öregrund så gick jag till mammas jobb och fikade lite. Sen blev det shopping och mat på stan med päronen. Helmys eftermiddag!

Nu ska jag ner och äta sjukt goda mackor och njuuuta. Och ni ska få njuta av en bild på min man;



Hejdå folket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0