Skrevs igår och skulle ha publicerats då också...

Oj, långt uppehåll här... Helgen i stugan och götet var i alla fall awesome! Mysiga kvällar, vin, öl, god mat och så fest på lördagen för syster. Träffade en hel del av hennes vänner och andra roliga personer. Hellyckad kväll! Bilder kommer upp lite senare..

Man känner sig som en helt ny människa i det här vädret! Underbart! Igår hade jag två körlektioner tidigt på morgonen så åkte direkt till Uppsala och hängde med drumboy. Lirade PS3, äntligen fick jag testa trummorna i Rockband! Sen drog vi ut och satte oss i en park med pizza och öl och snackade i timmar. Sjukt nice.. Såg min första film i blueray, vilken jävla skillnad! Vi kikade på Sweeney Todd, en av mina favoritfilmer. Lovely.

Idag har jag
gjort halkbanan i Söderhamn. 3 i bilen + instruktören, sjukt härliga allihopa! Fick 4 av 5 och beröm av Anders, det är inte illa det! Kul var det med, skulle vilja göra den igen! Träffade Amelie och Karolina på tåget hem, snackade lite. Trevlans!

Nu ska jag ner
och äta lite, var tolv timmar sedan jag åt... Fy skäms Alicia!


Cool brud i väntan på 06.56 tåget.


I väntan p

Hejdåhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0