7 days (skulle ha publicerats ~21.00)

Åh, mina underbara tanter och gubbar! Var till jobbet idag och sa hejdå, känns så konstigt för jag har inte fattat än att jag åker snart. Men de var så söta! Kom stapplandes med utsträckta armar, kramade om en flera gånger, lös upp i underbara leenden och blev så himla glada! Världens finaste, kommer att sakna dem.

Sitter hos J nu, sov där inatt och blir kvar en natt till. Har ätit middag och nu blir det film- och popcorn mys i soffan. Ska kika på Inglorious Basterds, en sjukt bra film som J inte har sett. Mys!

Imorgon ska försäkringspapper skrivas på och abonnemang fixas. Det blir även att storhandla på Willys inför lördagen. Ska bli så himla mys att ha nästan alla nära vänner samlade. Det är bara sju dagar och sju nätter kvar. Gud vad man tjatar men det är är mestadels för att jag ska få mig själv att förstå. Har mejlat och messat med Valerie, mamman i familjen som jag ska till. Hon är så öppen och härlig, har inga tvivel alls om att jag kommer trivas där. Det är så skönt att inte känna sådana tvivel..

Heddå heddå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0