Busunge

Då var det officiellt, den här damen är inte singel längre. Tajming har aldrig varit min grej, så varför ändra på det nu? Hade världens mysigaste kväll igår, men var bra nervös över att träffa familjen kan jag lova.. Men det gick fint. :) Nu är det vi två, du och jag. Min finaste.

Idag ska allting
packas klart. Vänner kommer över och säger hejdå, först blir Emma som kommer med sushi. Mums! Hatar att säga hejdå, men det är ju inte ett farväl "på riktigt". Funderar på om jag ska väcka syster så att man får lite frukostsällskap...

Alicia <3 Johannes

Kommentarer
Postat av: Ylva

WIIIE :D all lycka till dig underbara vän <3

2010-09-07 @ 10:31:36
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0