Grattis och hejdå ALle

Sista fyllan med vännerna igår, helt underbar kväll. Hur fina som helst, allihopa. Gud vad jag kommer att sakna dem, underbara människor. Fick jättefina presenter med från mina fina tjejer och J. Idag så blev jag lite firad av systrarna, fick ett jättefint halsband och ett fotoalbum med en massa fina familjebilder. Och juste, en Tom&Jerry-påse med, viktigt! ;) Imorgon ska jag börja packa, galet.. Sen på kvällen blir det middag med J och hans föräldrar. Mys!

Syster Linda åkte
hem till Örebro idag, tur att Malin är kvar till tisdag.

Jag åker snart.
Snart. Typ nu. Nu?

Sovdags, ja tack!

Finaste

Kommentarer
Postat av: mia

guldvärd kväll min vän! hoppas du får det helt fantastiskt där borta nu! <3

2010-09-06 @ 07:42:57
Postat av: Ylva

åh min fina vän

bra att ni hade en fin kväll

önskar att jag hade vart där

önskar jag kunde följa med till Irland

men det blir nog inte så poppis haha =)

Älskar dig

2010-09-06 @ 09:40:54
URL: http://anotheryou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0