And out we go

Igår åkte jag med Elin och Malin till Ottars och lirade bilbingo. Blev ingen vinst men det var bra nära flera gånger. Men mysigt var det iaf, med imma på rutorna och massa gott att äta. ;) Efter det åkte vi till Häggan där Julia också var och hängde lite. Bra fredag!

Ikväll är det utgång på gång. Sitter och taggar med lite musik och väntar på bussen. Förfest i Alunda med Malin, Sara, Jennie, Malin och Kritan. Sen blir det Uppsala och troligtvis Saluhallen. Woop woop! Har inte orkat mig på något komplicerad outfit (som jag alltid brukar göra annars!! Eller?) utan kör på den lilla svarta. Kvällens accessoarer:


Röda naglar (vad kort mitt finger ser ut?!)..


.. armbandet jag fick av Valerie...


.. örhängen...


.. och självklart ölen!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0