Soon, very soon

Igår jobbade jag mitt sista pass för den här veckan, och kanske för en lång tid på Hasselparken. Nu jobbar jag extra tills jag får veta om jag får fortsätta eller inte. Det är så sjukt egentligen att hela avdelningen vill ha kvar en, men att det i slutändan är upp till chefer som aldrig har sett hur man jobbar.

Efter jobbet så åkte jag och mamma till gränby. Vi handlade mat och så blev jag bjuden på fika. Det är bra att ha en klok mamma som man kan diskutera saker med. Stackarn fick lyssna på all min frustration som jag bar runt på igår. Men det är ju inte konstigt att man blir tokig när folk som ska vara en ledare beter sig så jävla illa.

På kvällen var jag med Elin och Häggan. Vi kollade på film från när Häggan var liten och fixade musik till ikväll. Idag är det byalagsturnering och sedan fest som gäller. Jag försöker att ignorera det faktum att jag är genomförkyld och borde ligga i soffan hela kvällen.

Idag är det lördag och imorgon är det söndag och min fina kommer äntligen hem!! Längtar som en galning efter min lilla tulis! Han kommer att bli ihjälpussad kan jag lova. ;)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0