FREEDOM

Såhär glest har det nog aldrig varit mellan mina blogginlägg. Men jag antar att det är bra, sitter nästan aldrig vid datan längre. Helgen har varit full med jobb. Jobbade min första långtur (13 timmar med en timmes rast) i söndags. Det gick bra, min fina kom in till stan och bjöd på mat på min rast. :) Jättemysigt! Igår var jag med Häggan, Mathilda och Elin på kvällen. Har inte träffat Mathilda på 10 månader, helt sjukt! Riktigt kul var det, åt kladdkaka och äcklade oss. Haha! När alla drog hem så åkte jag vidare till Johannes. Tror inte jag har sovit så djupt och skönt på länge. Vaknade till någon minut mitt i natten och visste inte vart jag var någonstans. Läskigt! Men mycket välbehövligt, det har inte blivit så mycket sömn de senaste dagarna direkt..

Snart ska jag åka in till stan och träffa Daniel, min vän från Göteborg som är i trakterna. Om jag känner oss rätt så blir det en massa prat men framförallt MAT. Min mat-soulmate. Haha. Kul ska det bli, njuuuuter av att vara ledig idag!

Kram och puss.

Kommentarer
Postat av: Carro

Yes, det blev rövshake! :) Däremot så undrar jag vad som händer i svenska killars huvuden? En klämde mig först på röven och sen på boobsen. I went crazy!



Saknar dig också, ta dig en tur upp till Norrland, köp ett renhorn och titta på midnattssol. Kram!

2011-07-05 @ 14:05:49
URL: http://luddigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0