I need more time

Helgen i övrigt har varit bra. Efter begravningen i fredags så åkte jag direkt till jobbet, det var tungt.. Det är tur att man jobbar med så underbara människor som får en på andra tankar. I lördags skulle Linda firas, det blev frukost på sängen och presenter i vanlig ordning. När jag kom hem kvart i tio på kvällen efter jobbet så var det fullt med lulliga tjejer. Var med en sväng på flip-cups innan de åkte vidare in till stan och krogen medan jag stannade hemma med Johannes som kom över.

Malin, Linda och jag i lördags. Tänker på dig Annie och mat varje gång jag har på mig den där tröjan nu.. Haha.

Har insett att tiden är knapp, den räcker inte till. Hinner knappt träffa vännerna eller Johannes när jag jobbar 6 dagar i veckan och kvällar.. Men snart blir det ändring på det! Går på en annans schema nu i 4 veckor som är mycket bättre och nästan bara dag. Nästa helg är jag långledig, dvs fre-sön! WOHO! Längtar!

Nu ska jag däcka i säng, klockan ringer 05.30. Ångest..

PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0