Just live your life

Jag lever. Jag mår bra.

Tog en sväng till Öregrund i lördags på kvällskvisten med ett gäng partyglada människor. Det blev en dimmig men väldigt rolig kväll. Dagen efter ska vi inte ens tala om, men en utgång i Öregrund är ju ett måste i sommartider!

Annars så jobbar jag på, är ledig idag (underbart!). Onsdag är min lediga dag denna vecka och nästa. Sen så blir det lite lugnare. Är inte så jättesugen på långturerna man har framför sig, men det kommer gå fint!

I helgen kommer hela familjen vara samlad. Mamma och pappa drog ner till torpet i måndags så jag vaktar huset och älskling håller mig sällskap så jag slipper sova själv. Imorgon kommer alla tillbaka, Linda och Malin med. Ska bli så kul även om fredagen kommer att bli tung..

Har suttit och chattat lite med John, min irländske vän. Saknar Irland så det gör ont, har nog inte landat helt än här i Sverige. Känner mig lite borta, är dålig på att höra av mig.. Är som inne i min egen bubbla. Man är ju samma person som när man åkte men man har så mycket mer i bagaget på något sätt.

Nu ska jag röra på mig och hänga lite tvätt. Hittade min kamera (äntligen!) så nu blir det lite mer bilder.

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0