We-e-i

Go' dag igår med göteborgarn. Vi fikade på Wayne's, jag visade runt i Uppsala och sen åt vi kinamat på Dragon Palace. Gött! Åkte in vid ett och var inte hemma förrän efter åtta. Riktigt trevligt var det. :)

Idag har jag jobbat kväll, trivs så bra på jobbet. Har så himla bra arbetskamrater, en massa skratt blir det. Underbart! Jobbar kväll imorgon och dag på fredag, sen har jag en ledig helg! Ska luncha med Emma och Amanda imorgon innan jobbet, mys!

Min fina och jag har varit tillsammans i 10 månader idag. Vad tiden går.. Jag är så lycklig att ha hittat någon som lyckades ta sig till mitt hjärta. Kärlek är det bästa som finns när den är äkta och besvarad.

Nu ska jag sova och ladda inför morgondagen. Saknar Irland gör jag, massor. Nu när jag börjar förstå att jag är hemma för gott så kommer saknaden som ett slag i ansikten. Men jag kommer tillbaka, det gör jag. Om så bara för en vecka eller två.

Godnatt folket, sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0