Thoughts

Igår var det två veckor sedan jag kom hem från Irland. Två veckor bara, helt sjukt. Det känns som att jag har varit hemma i en evighet. Nu börjar jag förstå att jag inte ska åka tillbaka. De här dagarna när jag bara har legat hemma och försökt blivit frisk har gett mig mycket tid till att tänka. På minnen, mitt liv, framtiden. Jag har brytit ihop men nu är jag tillbaka igen. Det må vara jobbigt nu men jag vet att min tid kommer. Jag vet mina styrkor men även mina svagheter, och får jag inte chansen så ser jag till att ta den.

Idag att min första feberfria dag sen i fredags. Otroligt skönt! Får äntligen pussa på min älskling igen, så ikväll bär det av till Kilby och till hans föräldrar i Mysslinge. :) Jättemys!

Jag vet att jag inte borde klaga på vädret, men fa-an vad det är varmt! Men nu när jag är feberfri så får jag vistas i solen en liten stund i alla fall, frågan är om man orkar när det är 30 grader.. Önskar att poolen var uppe! Får fylla upp badkaret istället och springa in och plaska lite emellanåt. ;)

Har hittat en massa gamla bilder på den här datan som jag tänkte ladda upp, främst en massa egobilder.. Haha, man förändras ju en hel del genom åren så att säga..

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0