Lyckad midsommar... Not.

Sorry för den kassa uppdateringen. Har haft fullt upp! Nu i helgen hade man stora planer på hur midsommar skulle firas, men 39,5 graders feber satte stopp för det.. Mår skit och vill verkligen inte ringa jobbet och säga att jag inte kan jobba imorgon. Jag behöver pengarna! Men men, what to do..

I fredags åkte jag med Ida till Elin och Erik. Jättekul att se nya huset, det var hur fint som helst! Det blev en hel del folk där till slut. Vi grillade och drack men vid tio fick jag ge upp och gick och la mig när resten av folket fortsatte att parta. Åkte hem tidigt igår morse och sov i stort sett hela dagen. Sen kom älskling över på kaffe och paj innan vi åkte till Elin och Erik. Fick träffa Malin för första gången sen jag kom hem, SÅ kul. :) Vi skjutsade dem till Lövsta sen så åkte vi hem hit till hjärtat.

Idag blir det bara att ta det lugnt. Ska boka lite läkartider och annat kul...

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0